.png)
De Amsterdamse Bandenjacht Het was een typisch Amsterdamse ochtend. De zon scheen tussen de grachtenpanden door, trams rinkelden voorbij en fietsers slalomden behendig door de smalle straatjes. Midden in deze drukte zat Jochem, een jonge ondernemer met een passie voor vintage auto's, met een frons op zijn voorhoofd gebogen over zijn laptop. Zijn geliefde Citroën 2C, liefkozend 'De lelijke eend' genoemd, had dringend nieuwe banden in Amsterdam nodig. Jochem was echter geen fan van garages. De geur van olie, het wachten in steriele wachtruimtes en de vaak ondoorzichtige prijzen deden hem huiveren. Hij besloot daarom online op zoek te gaan naar een alternatief en stuitte al snel op de website van Autobanden-Prijsvechter. De naam sprak hem wel aan, en de belofte van scherpe prijzen en een snelle levering trok zijn aandacht. Met een paar klikken navigeerde Jochem door de gebruiksvriendelijke website. Hij voerde de bandenmaat van De Eend in en kreeg direct een overzicht van g...